2009-08-06
 16:12:59

Fint väder :)

Nu tar jag en liten paus i röjningen här hemma.
Har frostat av frysen, städat undan lite kläder, tömt och fyllt diskmaskinen osv.
Ska snart måla köksluckor!

Är det någon som vill ha en ny bloggdesign?
kontakta mig; [email protected]


Favoritgrejen på datorn just nu är Spotify ♥
Finns fan nästan allt där! (ja förutom allt som Natty lyssnar på)
Lyssnar just nu på The All American Rejects - Gives you hell, så jävla bra.

Nej tillbaka till städningen nu, hörs sen ♥


Elin

Okej :) Jo, allt är bara bra här. Awe, du är för söt. Ja, till helgen åker vi ju till Kreta och är där 1 vecka, men kanske kan ta en dag efter det när jag är hemma igen? :) Hihi! Puss puss.



PUBLICERAT: 2009-08-06, 17:19:08 | URL: http://eejjlin.blogg.se/
Anna

Här dunkar Wahlströms på Spotify för jag viker tvätt! Sen ska jag städa mitt rum. Ja, vi roar oss kungligt, eller hur? Men i morgon ska vi leka med Ämma, ska bli kul, eller hur? Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: