2009-08-18
 17:55:22

Blondin? Jag? Verkar så...

Hej igen!

Det blev inget möte på arbetsförnedringen idag. Först stod jag och väntade på bussen i en halvtimme som aldrig kom, sen när jag kom hem igen tittade jag på pappret om mötet och läste att det var den 19e, alltså imorgon. Tur bussen inte kom ^^ Haha!

När Magnus kom hem från jobb åt vi makaroner och falukorv, sen körde vi och hämtade J på jobb, åkte till mekonomen och köpte nya broms-belägg(?) och nu fixar Magnus och J med det. Duktiga killar!

När dom är klara med det ska vi till Malmö och hälsa på Tobbe, eller Magnus ska hjälpa Tobbe med köket och jag ska ÄNTLIGEN få mina studentbilder :D! Lovar att slänga upp direkt på facebook!

Nu ska jag städa lite..

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: