2009-04-09
 17:38:36

Trädgårdsarbete, muffins och bortskämda ungar?

Ja, idag har jag och älskling gjort nytta i vår fina trädgård som för tillfället är fylld med blommor :) Hyacinter, påskliljor osv! Känns verkligen som om sommaren är på väg när man ser alla blommor.

Jag är ganska kass på att baka, det kan jag erkänna, men idag lyckades jag faktiskt, jag gjorde visserligen helt vanliga jävla muffins, men fan vad bra dom blev :) Lite eftermiddagsfika till mig och älskling. Muffins med blåbär&hallon! Väldigt mums.

Förutom att vara ute i trädgården har jag tittat på tv en massa, my sweet 16 på MTV, de allra mest bortskämda jävla ungarna i hela USA har samlats till en serie. Jösses, visserligen hade jag också velat ha alla deras pengar och har lika stora fester men ack nej. Så jag får nöja mig med att klaga på att de är bortskämda och fula! Slänger upp lite bilder sen tänkte jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: