2009-04-16
 14:35:59

på tåget ^^

så jävla segt, och som vanligt ska jag hänga på centralen en timme när jag kommer fram. wunderbart ^^ ska fan sätta mig och sola nyllet eller nått :)

deppar ihop rätt mkt nu, skolan tar fan kål på mig. tur jag har folk som håller mig vid liv, magnus, jesper & natasha <3

skön dag i skolan idag iaf, hade typ inga lektioner, religionen - frivilligt att sitta i klassrummet: gick ut och jobbade med uppgifterna och snackade med natasha :) svenskan: fick närvaro sen fick man gå och naturen var bara sån provlektion, så då åkte jag hem :) full närvaro men ändå ingen ansträngning, ha!

Natasha var bäst imorse, kände mig verkligen supernere när jag kom till knutan, så hon sötnosen bjuder på fika och sånt. Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, det är det bästa med henne, vi kan verkligen prata om allt.

Fan jag sitter helt snett med ryggen, jävla kassa stolar på dessa sugiga tråkiga tåg. :(

Läxa till imorgon - planera en lektion med två lekar som ger "vi-känsla". något tips? orkar inte tänka.

jag älskar er, <3 puss & hej .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: