2009-04-12
 16:23:24

KräkarN.

Jepp, magsjuk :(

Påskafton blev en jättetrevligt kväll hemma hos Magnus föräldrar :) Jag och Magnus brors flickvän Sanna hade jätteroligt med stearin och satt och fnissade hela tiden. Fick nästan lillebrodern Jakob att äta det! Det serverades god mat och det var väldigt mysigt. Åkte hem ganska sent.
Väl hemma mådde jag verkligen jätteilla och hade väldigt svårt för att somna, vaknade flera gånger under natten. Klockan 5 fick jag springa in på toaletten och spy, fyfan :( kände mig så jävla ynklig. Har aldrig varit magsjuk någonsin, så det kom som en chock! Så idag har jag inte gjort ett dugg, bara legat på soffan, pratat i telefon med natasha, messat med mamma & ulrika osv. 
 
Ångesten för studenten och framtiden blir bara värre, började gråta när jag pratade med Natasha innan bara på grund av det. Jag är glad att jag har henne, hon bara pratade på som vanligt och fick mig att tänka på annat. Ingen Erika utan Natasha.

Magnus är ändå klippan i mitt liv, fan vad jag älskar honom. Varje dag gör han en massa nytta, mest i trädgården, som börjar bli sååå fin! :) Jag ska städa här inne idag tänkte jag, ska bara hitta lite ork också.

Min piercing ser bra ut också, ska nog kunna byta stav snart :D:D


Ebba

Ush... Stackars dig...

Har du pircat dig utan att säga något till mig?!?!?

Ojojoj... ;D

och du ... KRYA PÅ DIG!! <333



PUBLICERAT: 2009-04-12, 16:57:30 | URL: http://ebbizzzz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: